środa, 26 sierpnia 2015

KAMAZ 53212

Robiąc dziś podstawowe zakupy warzywno-owocowe na targu jak nigdy zwróciłem uwagę na stoisko z antykami. Ku mojemu zdziwieniu wzrok mój przykuł automatycznie ten oto KAMAZ. Oczywiście bez chwili zastanowienia go nabyłem za cenę, którą chciał sprzedawca, czyli 5 zł. Pokazuje go już teraz, choć nie trafi on od razu do kolekcji. Model jest troszkę zaniedbany dlatego zaraz po zakończeniu prac z BMW będę go poprawiał. Oczywiście będę się z wami dzielił faktami  prac nad KAMAZem. Dlatego też tego posta traktuję jako zapowiedź trzeciej części "Zrób to sam". Auto nie jest bez wad. Brakuje mu lusterek, a przednia oś jest mocno krzywa. Widać, że ktoś go kiedyś chciał upiększyć. Dzięki temu mam spokój z podwoziem ponieważ jest pomalowane. Jednak światła są już do poprawy. Największy problem jest z przednim zderzakiem, który trzeba wyprostować. Co z tego będzie nie wiem. Mam nadzieję, że jak najszybciej będę mógł zabrać się za tego kolosa :) Zapraszam do obejrzenia obecnego stanu mojego KAMAZA.

















Dziękuję za obejrzenie i zapraszam następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz