sobota, 7 września 2013

Fiat 126p bis - Nauka Jazdy

W czasie gdy pojawił się Maluch bis mojego brata ciotecznego zainteresowały Kultowe Auta PRL-u dlatego go nabył. Jego przygoda z kolekcją trwała bardzo krótko ponieważ aż do Pobiedy. Dlatego jakiś czas później dostałem od niego owego Fiata. Nie wiedziałem za bardzo co z nim zrobić więc zakupiłem kalkomanię na maluszka w RT-Models i w ten oto sposób powstała Nauka Jazdy. Ponieważ był to mój pierwszy raz z kalkami RT-Models i pierwszy raz od wielu lat gdy ostatni raz używałem kalkomanii efekt nie był dla użytkowników automodel.fora.pl zadowalający. Dla mnie model jest udany i przyjemie wygląda na półce między Dacią 1300 a Niewiadówką n126 ;)




"Kogut" jest pod lekkim kątem. Z boku może wyglądać dziwnie, ale w rzeczywistości takie ustawienie go daje znacznie lepszy efekt niż ustawienie w pionie.








Dziękuję za obejrzenie i zapraszam następnym razem ;)

1 komentarz: