piątek, 21 sierpnia 2015

Trabant 601 Universal Policja NRD

Jak już kiedyś wspomniałem i tutaj i na forum Syreniarzy nie widzę nic przeciwko uzupełniania KAP-ów modelami z innych kolekcji. Stąd pojawiły się GAZ-y 69 z kolekcji Rosyjskich oraz Skoda TAZ z Kolekcji Wozów Strażackich Amercom. Teraz do moich zbiorów dołączył Trabant Policji NRD pochodzący z Kolekcji Wozów Policyjnych DeAgostini. Model na pewno wyróżnia się wśród konkurencji. Po pierwsze NRD-owskie "blachy"i malowanie zgodne z przepisami rodzimego kraju. W porównaniu do wozów PRL-owskiej Milicji Szalenie podobają mi się megafony na dachu. Grill z głębią kolorów  niesamowicie wyraźne napisy na tylnej klapie dopełniają całości. A mój ulubiony smaczek to "naklejka" DDR z tyłu auta. Nie rozkręcałem modelu dlatego całkowicie nie jestem w stanie powiedzieć coś o wnętrzu. Na pierwszy rzut oka raczej nie zaszły tam szczególne zmiany. Wspólną częścią z KAP-oskimi Trabantami jest z pewnością lusterko. Piszę to jako ciekawostkę ponieważ nie zawsze mając to samo auto tego samego producenta mamy lusterka takie same. Często są to elementy różniące się od poprzedników. Na koniec jako ciekawostkę radzę zajrzeć na podłogę auta, gdzie jak byk pisze "TRABANT 601 LIMOUSINE", czyli sedan, a nie tak jak powinno być "UNIVERSAL", czyli kombi.










Na koniec rodzinne zdjęcie Trampków 601 :)
 

Dziękuję za obejrzenie i zapraszam następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz