sobota, 21 września 2013

Niewiadów F1330h + Polonez MR'89

Niewiadów F1330h to mój pierwszy model wykonany za pomocą płytek hipsowych. Zrobiłem go ponieważ stwierdziłem, że jest prosty jak drut więc nada się idealnie na pierwszy model zrobiony tym materiałem. Wymiary i wszystkie dane do jego stworzenia miałem ze strony firmy Niewiadów. Model zaczął powstawać w okolicach pojawienia się Poloneza MR'89, natomiast z lenistwa skończyłem go zaraz po wyjściu Sana H-100A. Jest to dokładnie 144 model w mojej kolekcji i to właśnie on został jako ostatni ustawiony w mojej gablocie którą zademonstruję w najbliższym czasie. Przyznaję, że bardzo go lubię, choć można się przyczepić, że nie jest to przyczepa tworzona za socjalizmu ale po założeniu na hak Poloneza lub Tarpana można tłumaczyć, że jest to zestaw tragarza z początku lat '90 :)











Prace nad przyczepką zacząłem od ramy. Niestety mimo mojego zaangażowania w projekt muszę się przyznać do błędów. Tylną belkę poprzeczną w ramie chciałem wkleić w środku między osią a belką końcową. jak widać zamiast w 1/2 wyszło w 2/3. Drugi błąd to za krótki dyszel. Przez ten kardynalny błąd model ma małe problemy z utrzymaniem równowagi. Mój błąd przyznaję w przyszłości się poprawię.
 

Na koniec obiecany w tytule Polonez MR'89 dla którego zresztą stworzyłem prezentowaną przyczepkę.
Tak dokładniej będzie to sesja zdjęciowa całego zestawu dla tragarza z lat '90.
 
 




 

Dziękuję za obejrzenie i zapraszam następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz